Η πρώτη επαφή που έχουν τα παιδιά με τις ξένες γλώσσες μπορεί να καθορίσει σε μεγάλο βαθμό την εξέλιξη της γνώση τους.
Σε κάθε ηλικία, η εκμάθηση αποτελεί επένδυση που διαμορφώνει ορίζοντες και προσφέρει ευκαιρίες για εξέλιξη.
Ο συνδυασμός σωστής μεθοδολογίας και ενθάρρυνσης από τους γονείς οδηγεί σε μια ευχάριστη διαδρομή γεμάτη ενθουσιασμό. Η εκμάθηση ξένων γλωσσών λειτουργεί ως προτεραιότητα για τις νέες γενιές. Τι ρόλο παίζει όμως η ηλικιακή ωριμότητα, και πώς μπορούν οι ενήλικες και τα παιδιά να συνεργαστούν για την καλύτερη δυνατή εμπειρία.
AXON
Από πολύ μικρή ηλικία, οι δομές του εγκεφάλου είναι εξαιρετικά ευέλικτες, προσφέροντας στα παιδιά τη δυνατότητα να αφομοιώνουν γλωσσικά στοιχεία με τρόπο εύκολο και φυσικό. Με τη σωστή εκπαίδευση, δεν χρειάζεται να υπάρχει στείρα αποστήθιση κανόνων· αντιθέτως, τα παιδιά αναπτύσσουν αβίαστα τη γνώση τους. Όταν ρωτάμε ποια ηλικία είναι ιδανική, οι ειδικοί συμφωνούν πως όσο πιο νωρίς ξεκινήσουν, τόσο πιο έτοιμα είναι στην ηλικία που θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσουν ενεργά τη γλώσσα.
AXON
Από πολύ μικρή ηλικία, οι δομές του εγκεφάλου είναι εξαιρετικά ευέλικτες, προσφέροντας στα παιδιά τη δυνατότητα να αφομοιώνουν γλωσσικά στοιχεία με τρόπο εύκολο και φυσικό. Με τη σωστή εκπαίδευση, δεν χρειάζεται να υπάρχει στείρα αποστήθιση κανόνων· αντιθέτως, τα παιδιά αναπτύσσουν αβίαστα τη γνώση τους. Όταν ρωτάμε ποια ηλικία είναι ιδανική, οι ειδικοί συμφωνούν πως όσο πιο νωρίς ξεκινήσουν, τόσο πιο έτοιμα είναι στην ηλικία που θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσουν ενεργά τη γλώσσα.
Η γνώση μιας ξένης γλώσσας δεν έχει στενά ηλικιακά όρια. Αν και τα παιδιά επωφελούνται από την πρώιμη επαφή, οι ενήλικες μπορούν να αξιοποιήσουν εξίσου την εκμάθηση στα μεταγενέστερα χρόνια. Αυτό ισχύει για όλες τις ηλικίες, διότι η δια βίου μάθηση εμπλουτίζει την προσωπικότητα και ανοίγει νέους δρόμους επικοινωνίας. Πολλές φορές, οι ενήλικες επιστρέφουν στην ξενόγλωσση εκπαίδευση και συνειδητοποιούν πόσο χρήσιμη είναι η γνώση για την επαγγελματική και προσωπική τους ανάπτυξη.
Η ηλικία συνδέεται στενά με το επίπεδο προσοχής, ωριμότητας και ικανότητας για επικοινωνία. Στην πράξη, δεν υπάρχει «λάθος στιγμή» για να ξεκινήσει κανείς. Είτε είστε ενήλικες σε επαγγελματική φάση, είτε θέλετε να βοηθήσετε το παιδί σας, η κατάλληλη γνώση στην κατάλληλη ηλικία επιταχύνει τη διαδικασία μάθησης.
Η ηλικιακή ωριμότητα αφορά την πνευματική και συναισθηματική προετοιμασία που έχει ένα άτομο για νέες πληροφορίες. Στα παιδιά, η ωρίμανση αυτή οδηγεί σε πιο εύκολη αφομοίωση νέων λέξεων και δομών, ενώ για τους ενήλικες αποτελεί παράγοντα που τους επιτρέπει να συνδυάζουν τη νέα γνώση με εμπειρίες ζωής. Έτσι, η επικοινωνία γίνεται πιο βαθιά και ολοκληρωμένη σε κάθε στάδιο.
Η ηλικία συνδέεται στενά με το επίπεδο προσοχής, ωριμότητας και ικανότητας για επικοινωνία. Στην πράξη, δεν υπάρχει «λάθος στιγμή» για να ξεκινήσει κανείς. Είτε είστε ενήλικες σε επαγγελματική φάση, είτε θέλετε να βοηθήσετε το παιδί σας, η κατάλληλη γνώση στην κατάλληλη ηλικία επιταχύνει τη διαδικασία μάθησης.
Η ηλικιακή ωριμότητα αφορά την πνευματική και συναισθηματική προετοιμασία που έχει ένα άτομο για νέες πληροφορίες. Στα παιδιά, η ωρίμανση αυτή οδηγεί σε πιο εύκολη αφομοίωση νέων λέξεων και δομών, ενώ για τους ενήλικες αποτελεί παράγοντα που τους επιτρέπει να συνδυάζουν τη νέα γνώση με εμπειρίες ζωής. Έτσι, η επικοινωνία γίνεται πιο βαθιά και ολοκληρωμένη σε κάθε στάδιο.
Οι ειδικοί απαντούν πως η πιο εύκολη απάντηση είναι «όσο πιο νωρίς, τόσο καλύτερα». Ωστόσο, η έναρξη σε μεταγενέστερη ηλικία δεν αποτελεί εμπόδιο. Κάθε ηλικία προσφέρει διαφορετικά πλεονεκτήματα: τα πολύ μικρά παιδιά μαθαίνουν μέσω παιχνιδιού, οι έφηβοι αναζητούν πιο ενεργή επικοινωνία, ενώ οι ενήλικες αξιοποιούν την υπάρχουσα γνώση τους για να χτίσουν περαιτέρω δεξιότητες.
Η απόκτηση μιας ξένης γλώσσας μπορεί να φαίνεται περίπλοκη, αλλά με απλές στρατηγικές γίνεται εφικτή. Η σωστή μεθόδευση, η συχνή πρακτική και τα ενθαρρυντικά μηνύματα από τους γονείς δημιουργούν μια ατμόσφαιρα όπου η επικοινωνία ανθίζει. Με συνεχή έκθεση στο λεξιλόγιο και μεθοδικές ασκήσεις, το παιδί (ή ο ενήλικας) εξοικειώνεται σταδιακά, αποφεύγοντας την κριτική ότι «είναι πολύ αργά για να αρχίσω».
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί μας μέσω τηλεφώνου, email ή της φόρμας επικοινωνίας για να μάθουν περισσότερα σχετικά με τα προγράμματά μας.
Διεξάγουμε ένα σύντομο τεστ για να αξιολογήσουμε το επίπεδο του μαθητή και να τον τοποθετήσουμε στο κατάλληλο τμήμα.
Το τεστ μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε διαδικτυακά είτε διά ζώσης.
Παρουσιάζουμε τα διαθέσιμα προγράμματα και ωράρια.
Οι γονείς και οι μαθητές επιλέγουν το πρόγραμμα που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες τους.
Ολοκληρώνουμε τη διαδικασία εγγραφής και ξεκινάμε τα μαθήματα σύμφωνα με το πρόγραμμα.
Παρέχουμε υλικό και οδηγίες για μια δυναμική αρχή.
Παρακολουθούμε την πρόοδο του μαθητή, παρέχουμε τακτικές ενημερώσεις και προσφέρουμε συνεχή υποστήριξη για την επίτευξη των στόχων του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
Οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι η προσχολική ηλικία είναι μια εξαιρετική περίοδος για να ξεκινήσει το παιδί την εκμάθηση ξένων γλωσσών, λόγω της ευελιξίας του εγκεφάλου. Ωστόσο, ποτέ δεν είναι αργά – κάθε ηλικία έχει τα πλεονεκτήματά της.
Συνήθως προτείνουμε 2-3 φορές την εβδομάδα για να υπάρχει σταθερή επαφή με τη γλώσσα και επαρκής χρόνος αφομοίωσης. Για εντατικά προγράμματα, οι ώρες μπορεί να αυξηθούν.
Ναι, η ομάδα μας αποτελείται από έμπειρους εκπαιδευτικούς με ειδική εκπαίδευση στην παιδαγωγική προσέγγιση των ξένων γλωσσών. Παρακολουθούμε την πρόοδο κάθε μαθητή και προσαρμόζουμε το πρόγραμμα όπου χρειάζεται.
Η διάρκεια εξαρτάται από το επίπεδο και τον ρυθμό μάθησης του παιδιού. Συνήθως, ένα οργανωμένο πρόγραμμα προετοιμασίας μπορεί να διαρκέσει από 6 μήνες έως 1 χρόνο, ανάλογα με τον τύπο της εξέτασης.